Wednesday, February 24, 2010

Celoteh Editor

Salam Sejahtera semua,

Terima Kasih pembaca sekalian kerana terus membaca The Cook: Citarasa Orang-Orang Kita. Perayaan Tahun Baru Cina baru shj berlalu tetapi sambutannya masih terasa...begitu juga dgn kami di The Cook apabila isu Februari yg bertemakan Masakan Cina sempena CNY yg di terbitkan pada 15bh Februari lalu baru shj 2 minggu berada di pasaran, tetapi isu bulan Mac 2010 sudah pun menunggu utk di pasarkan seawal 1 haribulan.

Kami di The Cook telah membuat satu perubahan iaitu setiap keluaran The Cook bermula pada isu Mac 2010 akan di terbitkan pada 1 haribulan pada tiap-tiap bulan...ini adalah kerana sambutan yg kami terima dari pembaca di luar sana sangat menggalakkan dan telah memaksa kami utk memenuhi permintaan pembaca-pembaca utk di terbitkan pada awal bulan. Atas sokongan anda yg semakin kuat/meningkat dan berterusan ini sgt kami hargai dan kami ucapkan jutaan terima kasih...janji kami pada anda ialah kami akan terbit The Cook setiap bulan dgn lebih mantap dan menarik lagi selepas ini. nantikan juga beberapa perkara menarik yg akan kami rangka melalui The Cook tidak lama lagi ya. Pastikan semua pembaca tidak ketinggalan utk mendapatkan setiap keluaran The Cook selepas ini. Oh ya...jgn lupa utk layari laman web kami utk mendapatkan borang langganan okey...ada tawaran istimewa menanti anda melalui pakej langganan tersebut...jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Kami juga telah menerima dgn banyaknya panggilan telefon/email/surat pembaca dari seluruh negara yg mana di tempat mereka tinggal/kerja susah utk mendapatkan salinan majalah The Cook. Kami ingin memohon maaf di atas kesulitan tersebut. InsyaAllah, pengedaran majalah The Cook akan kami perluaskan dari semasa ke semasa. Dalam pada itu, jikalau pembaca sekalian mengalami kesukaran utk mendapatkan salinan The Cook, anda bolehlah membuat langganan terus dgn kami. Borang langganan boleh didapati di laman web kami.

Pembaca sekalian, fokus bagi isu Mac, kami akan ketengahkan hidangan yg berasaskan Sup dan Bubur. Setelah penat menjamah juadah dan hidangan yg "berat-berat" pada perayaan CNY baru-baru ini, mungkin pembaca mahukan suatu yg lebih "light dan simple" bagi hidangan anda pada kali ini tanpa mengabaikan keseronokan dan keenakan makanan tersebut. Jawapannya ada pada The Cook isu Mac ini.

Jangan Lupa utk sebarkan berita baik ini kepada kaum keluarga/sanak saudara/sahabat handai/rakan taulan anda okey...Sekian Salam Kulinari.

2 comments: